reklama

Som práve kúsok od streľby v Ottawe

V pondelok som priletel do Ottawy a okre príhody so zaseknutým kufrom v triediacej linke jediné vzrúšo bola televízna správa o nejakom šialencovi. Čo zrazil dvoch vojakom, ušiel autom a potom ho policajti zastrelili. To som ešte netušil, že sa nakoniec bude strieľať aj o niečo bližšie ako je mi príjemné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

V Ottawe som na konferencií o počítačovej bezpečnosti. Pred chvíľou som doprednášal o kauze NUBSR123 a chystal som sa na Tour de Ottawa po múzeách. Počas diskusie po mojom bloku nám organizátor oznámil, že pri War Memorial, čo je tak 250 metrov od miesta konania konferencie postrelili vojaka čo držal čestnú stráž a že nemáme vychádzať z budovy.

Potom sa to za chvíľu ozval vnútorný rozhlas budovy. „Security Officer“ budovy nás upozornil, že budova Ottawa Convention Centre, v ktorej sme sa z bezpečnostných dôvodov uzatvára a máme pokračovať „business as usual“. Vzápätí sa to isté ozvalo aj vo francúzštine.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O malú chvíľu nasledoval update, že sa máme držať ďalej od okien. Po tejto výzve personál preniesol stoly s coffe breakom do miest, kde nie je vidieť z okien. V tej chvíli sme už vedeli o streľbe v kanadskom parlamente (cca 500 metrov od nás). Počas nej expolicajt z RCMP zastrelil útočníka.

To sa už vraveli že budova zostane zavretá (a my v nej) na neurčito. Môj plán na výlet do War museum padol... ďalšie informácie bolo o tom, že sa strieľalo pri alebo dokonca v Rideau Centre, čo je nákupné centrum ktoré je hneď za dverami....

Neviem si predstaviť takúto udalosť pred 20 rokmi. Takto má človek aspoň možnosť sledovať vývoj udalostí na internete.. Práve dorazila správa o tretej streľbe....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Update1: pribehol nervozny sekuriťák a všetkých nás vyhodil a preveidol nás cez nejaké servisné chodby do veľkej miesnosti, kde zhromaždili všetkých z celej budovy. Objavil sa catering a ľudia sa disciplinovane postavili do radu. Uvidíme čo sa bude diať.

Update2: Prave nam oznámili, že oblast je bezpečná.

Peter Kováč

Peter Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lekár a právnik. Ako to raz povedal Yossarian, taká diabolská kombinácia.Motto: Nikdy nebojuj s blbcom. Stiahne ťa na svoju úroveň a tam ťa prevalcuje svojimi skúsenosťami... Zoznam autorových rubrík:  Pitva zdravotníctvaPre zdravotníkovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu