reklama

SMER buď nepozná realitu alebo vedome zavádza

Kandidáti na poslancov a županov „oblbujú“ ľudí víziami krajších zajtrajškov. Podľa základnej poučky politického marketingu  sa klamať má tak, aby sa to na to nedalo prísť. Ak túto poučku ignorujete, máte zarobené na problém.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (103)

Predstavy kandidátov vo voľbách sú často humorne odtrhnuté od reality. U komunistu Karola Ondriáša to možno až tak neprekvapí. Pri kandidátovi za poslanca župy z parlamentných radov vládnej strany SMER dúfate, že o reálnom živote vie o niečo viac. Aspoň ja som až do včera dúfal.

Včera som ale našiel v poštovej schránke predvolebný informačný občasník strany SMER-Sociálna demokracia. Musím uznať, že fotky Moniky sa podarili, ale ani fotky Róberta či Evity neboli na zahodenie. Možno práve prílišné sústredenie sa na Moniku spôsobilo, že zostavovateľ tohto pamfletu už nevenoval poslednej strane dosť pozornosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak by ešte niekto bral predvolebné kecy vážne, zaváňalo by to doslova kriminálom.

Pod fotografiou Dušana Jarjabka – povolaním speváka a poslanca Národnej rady za kolesíkovcov – som našiel doslova šokujúcu informáciu. Podľa neho totiž: „...v Starom Meste ... nemáme jediné zdravotnícke zariadenie?“  

Obrázok blogu

Na chvíľu sa mi rozbúchalo srdce. Prehliadol som nejaký nepozorovaný zdravotnícky Armagedon? 

Kto vyhladil nemocnice, polikliniky a ambulancie v bratislavskom Starom meste? Zavolal som kolegovi, či je všetko OK. Vraj hej a na na obed s ním nemám počítať, lebo sa chystal operovať v nemocnici na Mickiewiczovej ulici v Bratislave. (Škoda, už som sa tešil.) Dokonca sa aj posťažoval na zahraničných medikov z lekárskej fakulty. Kolega, čo chodí do roboty okolo polikliniky na Mýtnej ulici na moju otázku či dnes nevidel na jej mieste kráter po meteorite odpovedal, že mám ísť ku psychiatrovi. Dobrý nápad! Spolužiak z fakulty, ktorý má svoju ambulanciu v centre mesta na Heydukovej mi do telefónu potvrdil, že neďaleký  Onkologický ústav Svätej Alžbety aj nemocnica u Milosrdných normálne fungujú. Iný dôveryhodný zdroj prezradil, že v priestoroch bývalej gynekologickej kliniky na Šulekovej ešte stále funguje jednodňová chirurgia a aj centrum asistovanej reprodukcie. Takto upokojený som si trúfol overiť, že Goolge ešte stále registruje nejaké tie zoznamy ambulancií v bratislavskom Starom Meste : http://www.staremesto.sk/sk/content/ambulancie-odbornych-a-praktickych-lekarov a http://www.zlatestranky.sk/firmy/Star%C3%A9+Mesto/q_lek%C3%A1ri+v%C5%A1eobecn%C3%AD+pre+dospel%C3%BDch/1/.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keby v tomto štáte ešte niekto bral vážne predvolebné letáky, bolo by to na trestné stíhanie za šírenie poplašnej správy! Tohto trestného činu sa totiž dopustí ten, kto úmyselne spôsobí nebezpečenstvo vážneho znepokojenia aspoň časti obyvateľstva nejakého miesta tým, že rozširuje poplašnú správu, ktorá je nepravdivá. Predstavte si dôchodcov, ktorí zostanú šokovaní,keď si to prečítajú. Zmizol im lekár, rozrušia sa a dostanú infarkt! Nato by si mal dať SMER obzvlášť pozor.

Je samozrejme jasné, že ide o drobnú chybu. Hoci prehliadnutie troch pomerne veľkých nemocníc a desiatok ambulancií by som skôr nazval totálnou slepotou. Zostáva len veriť, že poslanec Jarjabek naozaj netuší, čo pod jeho fotografiou napísal stranícky marketing. Možnosť, že bohapusto zavádzal o overiteľných veciach alebo že o nich nemá ani páru je príliš desivá. Zvlášť ak chce niekto riadiť veci verejné v tomto kraji. Alebo ak už ich riadi v tejto krajine ako poslanec.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak sa vám text páčil, môžete ho podporiť na vybrali.sme.sk

Peter Kováč

Peter Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lekár a právnik. Ako to raz povedal Yossarian, taká diabolská kombinácia.Motto: Nikdy nebojuj s blbcom. Stiahne ťa na svoju úroveň a tam ťa prevalcuje svojimi skúsenosťami... Zoznam autorových rubrík:  Pitva zdravotníctvaPre zdravotníkovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu